En gullig kommentar kräver ett gulligt svar

 
Heey. Tack så mycket! :) Självklart kan jag svara på dem ;)

Varför började du att skriva? + Hur länge har du skrivit?
Vet faktiskt inte, har skrivit sedan jag var hur liten som helst. Det är liksom mitt sätt att uttrycka mig på :)
 
Hur gammal är du?
16 år i år ^^
 
Vad tycker du om Jelena?
Hm, ja, vad ska man tycka om dem? Jag vet faktiskt inte. Selena verkar lite kaxig, särskilt efter det hon gjorde mot Demi...
 
Gillar du Justins musik?
Nej, inte min typ utav musik, tyvärr. Jag är mer inne på hiphop, eller låtar som innehåller meningsfull text - typ Ulrik Munther :)
 
Vilken linje ska du gå på gymnasiet?
Natur eller Naturbruk Häst Natur(Komplicerat där, ja).
 
Varför är du så duktig på att skriva?
JAG VET INTE :(:(
Nej, men har väl tränat mkt ;)
 
Tack för din kommentar. Det var jätte roligt att svara på den!

Kommentarer
Postat av: Myybieberstoory

Du skriver jätte bra! :D
Seriously! :) Länkbyte? ;) Kika gärna in på min Bieber novell och läs, kommentera om vad du tycker! :D
KRAAAM!
-
BTW, gilla gärna MBS på facebook! Skulle bli superglad
http://www.facebook.com/pages/MyyBieberStoorybloggse/310346272339608

2012-06-21 @ 23:46:52
URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se
Postat av: Anosha

Vad gjorde selena mot demi ?? var inte dem bästisar eller något ?? Dem har ju känt varandra jätte länge !

Svar: Selena tyckte att hon blivit för känd för Demi och valde då att umgås med kändare personer eftersom att hon tyckte att de var mer värda.
None None

2012-08-11 @ 21:10:49

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback