Är det nu som det tar slut?

Jahopp. Ännu en novell, berättelse, klar. Min andra novell. Borde jag vara stolt? Jag vet inte riktigt om jag tycker om den. Den blev i alla fall inte som jag hade förväntat mig. Frågan är om den blev bättre eller sämre. Det är i alla fall skönt att den är klar. Jag har haft den idén i mina tankar i flera år. Jag kommer ihåg när jag skulle skriva ner den. Jag var i skolan. På rasterna bara satt jag och skrev typ hela tiden. Saknar den tiden...
 
Det har varit lärorikt, oftast roligt, att skriva här. Den failade bloggen... Seriöst, vem döper en blogg till Alictin? :D Ha, jag kommer ihåg när jag startade den. Det var så fult. Jag kommer till och med ihåg vart jag var när jag startade bloggen. Pretty amazing.
 
Men nu kanske ni undrar hur det blir nu, så nu tänkte jag berätta det :) Yeay. Jag kommer inte att skriva en ny "berättelse". Jag börjar ettan, naturlinje, alltså kommer det bli en hel del plugg. Samt tränar jag ovanligt mycket för att bara vara 16. Jag har två hästar, jag konditionstränar 2-3 gånger i veckan utöver det. Sedan rider jag andras hästar också. Sedan kan man alltid krydda på sitt liv med tävling, och träning, som ska både utföras och köras till. Kompisar, familjen, alla andra djur... Jupp, det tar sin lilla tid (: Men jag kommer fortsätta skriva lite då och då när jag får tid, kanske kommer det ut någon novell, eller något kort stycke, snarare än ni tror!? 
 
Tack i alla fall för att ni har följt min blogg, kommenterat, eller bara läst. Ni får jätte gärna berätta vad ni tyckte var bra och vad ni tycker att jag ska träna vidare på. Antingen kan ni kommentera här på bloggen, eller skicka ett mejl hit ---> [email protected]
 
Ha det bra, glöm inte att lyssna på Norlie & KKV's nya låt som släpps i morgon. Den kommer säkert vara asbra!
 
Hej svejs, bananfejs 

Kommentarer
Postat av: Calla.

Sv: Bieb.blogg.se och så såg jag även på en annan men kommer inte ihåg länken. Om du bara bläddrar ner på bieb lite så ser du i kapitel 42/43 tror jag det var! :)

2012-08-21 @ 11:48:06
URL: http://callafahlen.blogg.se
Postat av: L

Om du vill får du gärna svara på mitt mail om min nya mail ♥

2012-08-24 @ 19:02:05

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback